Water bike POLA-ONE dron view waterbike (youtube.com)

WATERBIKES INFO

Witamy w zakładce info. Znajdziecie tutaj informacje dotyczące aktualności związanych z działaniami produkcyjnymi oraz opis miejsc i krajów które odwiedziliśmy w ramach promocji waterbikes POLA-ONE. Zapraszamy do bycia na bieżąco.

Sezon 2024

Obecnie przygotowujemy się do sezonu 2024, w którym mamy trochę nowości. Nowe dwa modele które się pojawiły w tym sezonie to rower Chillbike oraz E-chillbike opis których znajdą Państwo w zakładce produkty. Rowery zostały stworzone z myślą o wypożyczalni sprzętu wodnego gdzie będą mogły być eksploatowane przez całe rodziny. Przeznaczone są dla 3-5 osób w zależności od wago pasażerów. To jedyny tego typu produkt dostępny na rynku.

Sezon 2023

POLBOAT YACHTING FESTIWAL Gdynia

Odwiedziliśmy także 4 edycję targów Polboat Yachting Festiwal odywającą się na terenie Marina Yacht Park w Gdyni. Impreza skupiająca miłośników spędzania wolnego czasu na wodzie. Po raz pierwszy odwiedziliśmy tą imprezę i od razu chcemy w niej uczestniczyć w sezonie 2024. Fajnie zorganizowana impreza na której każdy miłośnik wody znajdzie coś dla siebie. Sprzęt zwodowaliśmy na plaży miejskiej niedaleko portu. Jest możliwość podjechania praktycznie pod samą plaże oczywiście za zgodą zarządcy terenu.

Podczas wizyty targów Polboat Yacht Festiwal nie omieszkaliśmy odwiedzić pobliskiego Gdańska i przystani Żabi Kruk. Miejsce idealne na wycieczkę po Motławie. Ilekroć jesteśmy w Gdańsku odwiedzamy to miejsce gdyż jak raz spróbujesz pływać na Motławie będziesz tu wracać. Na Żabim Kruku są super warunki do wodowania. Parking przy samej wodzie i pomosty do swobodnego wejścia na pokład.

waterbikespoland (@waterbikespoland) | TikTok

LIZJAN Chorwacja

W okresie letnik uwielbiamy odwiedzać Chorwację. W tym sezonie zagościliśmy w miejscowości Linzjan w okolicy Medulinu. Zatrzymaliśmy się w Residence del Mar. Hotel nowy i bardzo czysty. Na terenie hotelu dwa duże baseny z których jest możliwość korzystania przez cały dzień. Hotel ma bezpośredni dostęp do plaży i jest możliwość wodowania sprzętu który na noc zostawialiśmy na plaży hotelowej która jest ogrodzona. Nie było konieczności składania roweru. Zatoka bardzo spokojna i dość obszerna jeśli chodzi o możliwość exploracji. Jest możliwość dopłynięcia do sąsiadującego portu z plażą Bura-Bora gdzie są można coś zjeść i wypić. Jest tam również zlokalizowany plac zabaw na wodzie dla dzieci. Około 5 minut drogi samochodem mamy miejscowość Medulin z dużym portem gdzie warto się wybrać na wieczorny spacer.

Paweł Podolski (@waterbikespoland) • Zdjęcia i filmy na Instagramie

GASTRO MIASTO Wrocław

,,Gastro miasto'' to cykliczna impreza odbywająca się we Wrocławiu na Bulwarze Dunikowskiego. Zostaliśmy zaproszeni do współorganizowania tej imprezy jako zaplecze chillout gdzie odwiedzający mogą zrelaksować i poruszać się na wodzie w trakcie trwania imprezy. W sezonie 2024 jest planowanie aż 5 takich weekendów. W trakcie imprezy można zasmakować posiłków z 30 wrocławskich restauracji które trafiają w najbardziej wyrafinowane gusta odwiedzających. Organizowane są równego rodzaju pokazy kulinarne którym towarzyszy muzyka serwowana przez DJ-ów.

PŁYWADŁA Festiwal Górnej Odry

W sezonie 2023 odwiedziliśmy kilka super miejsc gdzie można fajnie spędzić czas na wodzie. Między innymi jedna z naszych jednostek została oddelegowana do uczestnictwa w 24 edycji. ,,Pływadeł''. To ponad 40 kilometrowy spływ rzeką Odrą z Raciborza do Kędzierzyna-Koźla na tzw. Pływadłach czyli jednostkach pływających zbudowanych zgodnie z zasadami dobrej praktyki żeglarskiej. Pływadła są największą tego typu imprezą w Europie.

DNI ODRY - WROCŁAW

W maju 2023 odwiedziliśmy Wrocław który jak co roku organizuje Dni Odry. Między innymi w tych dniach organizowany jest  piknik na Bulwarze Dunikowskiego. W programie: warsztaty żeglarskie, warsztaty artystyczne i ekologiczne, pływanie jachtami żaglowymi i SUP-ami, rowerami wodnymi, gry i zabawy dla dzieci, eksperymenty naukowe, występy artystyczne, pokazy sportowe, pokazy ratownictwa wodnego. Nie może zabraknąć na takiej imprezie również rowerów POLA-ONE. Bulwar Dunikowskiego umożliwia swobodne dojście do nabrzeża i zwodowanie rowerów. Atmosfera na imprezie jest bardzo przyjazna i można liczyć na koleżeńskie zachowanie innych uczestników imprezy, którzy obsługują ją od strony Odry. Odcinek Odry od Politechniki Wrocławskiej (Przystań Szczytnicka) do Bulwaru Dunikowskiego to super odcinek na wodną wyprawę rowerową. Najlepiej zwodować się właśnie na przystani Szczytnickiej koło śluzy. Jest swobodny dostęp do wody poprzez schody z nabrzeża. Przy samej rzece parking gdzie można zaparkować auto. Odcinek z Przystani Szczytnickiej do Bulwaru Dunikowskiego w dwie strony zajmuje ok. 1h. Rewelacyjne widoki. Po drodze miniemy bulwar Politechniki Wrocławskiej wraz z kolejką Polinką rozwieszoną na Odrą, Odra Centrum fundacji OnWater, beach bar, Most Grunwaldzki, przystań Gondoli oraz katedrę św. Jana Chrzciciela. Piękny odcinek na zrobienie niezapomnianych zdjęć Wrocławia od strony Odry.

(1) Tłumy na pikniku z okazji Dni Odry. Tak bawiliście się na bulwarze | Wrocław TV - YouTube

Sezon 2022

W sezonie 2022 odwiedziliśmy Chorwację w okolicach Splitu. Fantastyczna okolica i wiele plaż na których można wspaniale wypocząć.

Spędziliśmy tam tydzień czasu i odwiedziliśmy następujące miejsca:

Podstrana -miejscowość w której się zatrzymaliśmy. Już pierwszego dnia przeprowadziliśmy wodowanie jednostki na miejscowej plaży. Plaża może nie najpiękniejsza ale z dużym parkingiem (płatnym) i dużą ilością punktów gastronomicznych gdzie można zaopatrzyć się w dobre jedzenie. Oprócz tego znajduję się tam plac zabaw dla dzieci. Jest gdzie popływać i udało nam się wynegocjować parking dla roweru aby go nie składać na noc, przy stojaku z kajakami należącym do lokalnej wypożyczalni.

Split - niestety wir zwiedzania nie pozwolił nam na wodowanie rowerów w okolicach portu.

Plaża Kasjuni (Kasjuni Beach) rewelacyjne miejsce. Z łatwością można zwodować sprzęt na plaży i korzystać z widoków jakie oferuje z przepiękna okolica zatoki. Plaza jest zaopatrzona w dwie restauracje z toaletami. Parking darmowy, ale trzeba pamiętać aby przybyć na plaże stosunkowo wcześnie aby zając miejsce. Na plażę zabraliśmy model POLA-ONE z najdłuższymi dostępnych w ofercie bojami o długości 400cm i deską air deck na której podróżowały dzieci. Rower zabraliśmy ze sobą autem osobowym. Rama główna mieści się w bagażniku a elementy podwozia na bagażniku dachowym.

Omiś

Warto również odwiedzić miejscowość Omiś. Jest przepięknie położona w otoczeniu wysokich gór znajdziemy wpływającą do Adriatyku rzekę Cetinę. Jest możliwość wpłynięcia od strony Adriatyku do rzeki i płynięcie nią pod prąd w celu zwiedzenia portu w korycie rzeki. Rzeka w porównaniu do Adriatyku jest zimna więc kąpiele zalecane są na plaży. Widoki od strony Adriatyku przepiękne. Warto odwiedzić to miejsce. Poniżej kilka ujęć z tej okolicy.

Omiś waterbike - YouTube

Blaue Lagune am Berzdorfer See - NIEMCY

Blaue Lagune to super plaża zlokalizowana 10 minut samochodem od Zgorzelca. Super infrastruktura, parkingi, czysta plaża, bary, toalety pomost, ścieżka rowerowa dookoła jeziora. Rewelacyjna miejsce na spędzenie dnia z rodziną. Można swobodnie podjechać na plażę aby wyciągnąć sprzęt a później odstawić auto na parking. Parking płatny ale nie drogi w granicach 3-5 euro.